Penjoin kelabi Milani

24 November 2010

sound like FREEDOM..


ALHAMDULILLAH...
syukur sangat2 sebab
dapat jugak aku abeskan
exam semester nie,
macam2 dugaan aku lalui,
suka-duka, pahit, manis,
masam, kelat,
semua ada, kate astro.
MACAM2 ADA.
baik...1,2,3
s.m.i.l.e
kachaakkk!!


buat pertamanya dalam sejarah idop aku,
aku keluaq 1 awal dari exam,
macam pelik jugak,
orang 1st lak tuh,
ok fine, RESULT nye aq tataw.
doa-doa kan je la ek.

dalam menjawab soklan tadi,
laju memang laju,
tulisan memang haprak la.
jangan tanya kenapa ok,
sebab malas aq nak tunggu lama-lama,
dalam dewan exam tuh,
makin lama aq duduk,
makin lama gak aq banyak berfikir,
entah la,
FEEL DAMN!!


ade satu perkara je yang aku dok pikiQ
dari semalam,
ade satu perasaan je yang aku
x ley nk REMOVE
kat otak aq nie,
perasaan tuh kacau aku mse exam,
perasaan
SERBA SALAH!
siyes aku nk btaw,
memang aku rasa
BERSALAH sangat-sangat
kat SOMENONE
memang salah aku,
aku yang mulakan,
tu la..
bergurau ade batasnya,
kan dah dapat habuan.
HAMIK KO SAPEK!!


ape yang aku perlu lakukan sekarang nie,
ialah lebih baik senyap dari
berkata-kata
sebab....
aq pon tataw laa.
aku rasa mybe tu jalan yang terbaik.
THANX A LOT
to all my friends.






"maan najahi fil al-imtihan"
translate: semoga berjaya dalam peperiksaan anda.



molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment