Penjoin kelabi Milani

28 November 2010

appreciate dan bersyukur.



sebenarnya aku hari nie,
tak berapa sehat,
sebab petang tadi kuar kene HUJAN,
malam tadi kuar lagi kene hujan jugak,
air-cond plak tuh,
memang menjadi-jadi gak la,
penas badan nie.
tp demi kawan,
aq tahan kan.

aku sangat bersyukur kerana
aku diberi pertemuan yg singkat,
dan bepeluang mengenali,
kawan-kawan aku,
kat dunia ini,
alhamdulillah, thanx a lot ALLAH.



bila naik je post aku demam,
ramai jugak yg mesej
sebab suro gi klinik,
and gi makan ubat,
sori yer,
untuk pengetahuan awak, awak & awak,
"aku susah nk gi klinik,
dan makan ubat
kalau tak betol-betol,
kene pakse".



kire nye aq ni degil jugak la.
tp tak pe,
pada kawan2 sume,
jangan risau ok,
mohd safiq suhaimi,
insyallah sehat hendak-nya,

kawan, kawan dan kawan.
 aku sangat appreciate anda semua,
walau jauh, tapi dekat di haty,
sentiasa amik tahu sal aku,
insyaallah,
segala-galanya akan baik seperti biasa.
i am really appreciate with u'oll
and may allah bless u.



"bersahabat itu indah"

p/s: geli jer!! alamak touching la polak.


sila bace nie: 
rahsia: weh!! nak taw aku sekarang tengah di ngurat oleh budak2 sekolah.
tettttt!! next post ok. wait je.


molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment