Penjoin kelabi Milani

25 February 2011

wallet aku hilang!


salam.
pada 25 februari 2011
aku nye wallet hilang,
segala bende ade dalam tu.
ibarat idop terkapai2 da,
semua bende xde! huh!
sape2 de terjumpe,
sila pulangkan balik la weh.
sekian.

molot herot-berot anda

22 February 2011

keputusan x berapa nak" rasmi" PRK-USM.


:: PRK USM::

Setelah berjam-jam
kalian2 menunggu proses pengiraan
undi di Dewan Utama Pelajar.
(sebab kira manual, xde E-voting...bagus!)
akhirnya keputusan 'RASMI'
diumumkan oleh TNC HEP.

Berikut adalah keputusan statistik 'RASMI' PRKUSM2010/2011:

Pro-A (24) Pro-M (14) BEBAS (1)

Berikut adalah keputusan 'RASMI' utk calon UMUM prk usm:

*PRO-ASPIRASI*

1- HAFIS KASSIM

2- ISMALIA

3- IDZUAN JAMALUDDIN

EH BUKAN DIA!
silap-silap
sorie yer...
hmmmmmm
mcm BERITA KAMPUS pasal isu FAJAR jadi tutup ke x kan!!
ok ni baru betol



*PRO MAHASISWA*

1- FATIN

2- MUSMULIADI

3- LUQMAN 


# 3A, 3M

jika dilihat kembali kemenangan ke atas
calon-calon umum ini,
apakah persepsi anda tentang
politik kampus USM??
saya serahkan jawapan nya
kepada diri anda sendiri.
mungkin ini satu percaturan yg hebat??
adakah sudah tiba masa mahasiswa berganding bahu
bersama-sama menunaikan janji2 masing2??
jika itu hakikatnya yg akan berlaku,
saya ucapkan syabas & tahniah.
tetapi jika ia tidak berlaku,
apakah corak kepimpinan seterusnya?
kembali kepada corak-corak "terdahulu" kah??

namun begitu,
tahukah anda ada sedikit bantahan tentang
keputusan yg diumumkan semalam?
ya! ada.
saya kira sudah ramai yg tahu kan.
ia melibatkan kerusi PPIK
di antara BAYANG & FARHANA.
Dikatakan ada kesilapan teknikal berlaku,
tetapi ia benarkah?
sejauh mana bukti2 itu dapat dipaparkan pada umum?
betolkah undi itu hak milik pihak tersebut??
sekira nye betol. apakah corak di PPIK pula?
adakah mahasiswa PPIK akan terlibat sama dalam hal ini?
adakah ia terus sama seperti dulu?
bagaimana pula keyakinan org lain terhadap pihak itu?
sama-sama kita nantikan keputusannya...
hahaha

jika anda nak tahu cecita nye,
tanya kepada rakan2 anda.
jika saya ulas ia
akan merumitkan keadaan kita
mungkin lah yer....
haha

mmmmm
itu lah maksud saya 
keputusan 'RASMI' tetapi ada bantahan selepas pengumuman 'RASMI'.
tidak apa,
 siapa yg menang ia tidak menjadi masalah besar.
tetapi masalah besar yg akan berlaku apabila
tabur-taburan janji2 manis itu
tidak ditepati.
itu lah yg difikirkan
 gelombang politik
selepas ini.
ini ramalan saya & sahabat2 saya
 yg suka 'melihat'
aksi dan ragam politik kampus kita.
peace~

satu lagi,
pengalaman menyokong calon umum WAN J,
memang best! siyes best
sebab dapat tgk dia naik vespa,
macam pak cik2 la pulak kan,
terkial2 kot..
haha
TQ ANAK JOHOR KERANA MENYOKONG!

anyway syabas & tahniah pada 
sahabat MPP baru yg dah berjaya,
lunaskan tugas anda dengan penuh saksama,
saya sebagai sahabat anda,
sentiasa menyokong anda walau apa jua keadaan.
tetapi jika  ada kesilapan ia tetap diteguri dengan penuh khemah.
anda adalah yg terbaik di kalangan yg terbaik.

"suara anda suara kami"
sekian.

molot herot-berot anda

19 February 2011

kita BAKO je lerr....[sekitar PRK USM]


amazing...
great...
meletop...
best jugak la PRK kali ini,
i mean rapat umum malam tadi.

tanggal 19 Februari 2011,
maka ia adalah tarikh utk sesi pengenalan
bagi calon2 yg bertanding dlm PRK 2011.
kira RAPAT UMUM la yer.
bermula dengan,
 pergerakan calon2 dari 'port' masing2 
menuju ke padang kawad
ade yg 'mcm YB'
dengan menaiki kereta berhias,
serta
diiringi oleh kumpulan2 bermoto PON-PON.
hhmmmmm
biasa je, setiap tahun mesti macam tu,
nak jugak tengok yg sepesel sikit,
 ade yg naik tentera ber-gajah ke,
x pun turun by helikopter.
meleps sgt la! 
gempaq kot kalau ada
KOMPEM AKU UNDI!
hehehe

namun yang menarik rapat umum kali ini,
mereka-mereka seperti telah dirasuk dengan
demam cerita "HANTU KAK LIMAH".
mana x nyer. 
da mcm kene histeria kot,
 masing2 jerit2 sebijik mcm dalam cerita tu,
nasib baik ZOMBA x keluar ok,
tapi watak PAK JABIT tetap tadi ok,
"saya nampak kat depan ni byk botol2,
sila la jaga kebersihan yer"
erkk!! betol2 PAK JABIT kah??
hahaha
import khas eaa...

antara yg terpengaruh adalah
penyokong kuat PRO-A,
yg PRO-M hmmm biasa la,
 laungan standart seluruh malaysia,
hidup! hidup la la la la laa..

baik....
yg best nye siap ada lagu lagi,
"enjit2 semut, sapa sakit naik atas" 2x
(nyanyi ramai2)


teknik baru provoks ini memang pelik tapi best!!
terdiam kot calon lawan terdengar lagu ni,
TERPUKAU agaknye
 dengan suara2 sedap
kat depan tuh..
sapa ek??
salam ker? 
hahaha

tak cukup dengan itu pula,
trademark
 "kita bako je lerr"
sudah menjadi satu fenomena, 
hhmmmmm,
dengan tangan diangkat ke atas 
sambil memusing2 kan tangan masing2,
lalu menjerit2
"kita bako je laaa"
ia memang mantop!
trademark yg menarik perhatian 
semua penyokong yg hadir..

tapi...korang2~
haa! sebab "kita bako je laa" ini la!!
satu kejadian BAKO 
telah berlaku di cafe tekun,
di mana 1 banner calon KONSTITUENSI UMUM
telah di BAKO  betol2,
banner calon umum
TAN BOON CUAN
(bekas dak convex)
di BAKO
disebabkan oleh angkara trademark ini.
hahaha
adakah ia benar??
tengok! kan dah terbakar!!
hmmm ape da!
ni kes bahye ok..
nasib baik tekun x terbakar.
so?
mcm mana?
esok nak guna lagi ke
"kita bako je la"
 mase rapat umum esok??
hahaha

sebagai langkah berjaga2...
lepas ni jentera2 kene la ushar2 line,
tangkap je sapa wat hal kan.
bahye la,
bukan ape,
bahye kat penghuni2 desa ni,
terbakar kang,
x pasal2 byk yg maut pulak.
1 hal lagi usm nak kene settle,
PRK la akan jadi lebih jahanam,
kalau bende berlaku lagi.
eh!!
korang2 plis la
rasional ok.
gila ke main bakar2,
x de otakkkkkkk (mcm dalam zombi)
hish! tolong laa....
bende lain nk buat,
buat la,
ni main2 api..
BAKO JE LA..

P/S: syok pula PRK kali ini aku jadi pemerhati sahaja,
mcm2 gelagat aku dapat tengok,
kalau tahun lepas aku jerit2 kat depan mcm depa2 tuh,
tapi kali ini aku dok blkg
and just tgk kan je perangai masing2,
hahaha 
nak tergelak pun ade la.
lama2 tengok pun x jerit sapa ley tahan
aku mmg tunggu turn IDZUAN JAMALUDDIN 
nak berucap,
sekali dia berucap.
haa dak2 JOHOR semua kedepan.
KAMI SAPORT ANDA WAN J!
esok vespa2 menanti anda WAN J!

***eh ko mmg x pandai berpantun la WAN J***.


molot herot-berot anda

18 February 2011

aku sayang PPIK!! [sekitar PRK]


Salam.
"kebebasan mahasiswa sejagat".


aikkk...
dah macam
tema convex yg aku buat dlu.
E.M.A.S
"Evolusi Mahasiswa, Aspirasi Sejagat"
yes! mmg aku ngn Fred yg buat
(dy nak word 'sejagat' sgt mase tuh, at last bubuh jugak la)
ini bukan logo rasmi convex' 10,
FAIZ yg buat logo ni,
tapi mcm sempoi sgt..
x jadi la kami guna.
tapi...
aku pon x paham,
sape amik sape ni?
PRO-M guna jugak,
cuma ubah ckit je,
S.M.A.S
"Sedia Menggalas, Aspirasi Sejagat"
yg PRO- A
pulak 
tetap ade guna jugak
 maintain 
guna word M.S
" mahasiswa sejagat"
kat komen2 dia.
tengok la kalau x percaya.

jadi tak kesa la sape
yg tiru sapa kan,
yg penting,
saya merasa bangga
sebab PRK kali nie,
byk guna tema aku buat ni!
hahaha
yela, mungkin tema tersebut,
mudah di fahami oleh semua orang
&
tujuan nya adalah saksama
iaitu 
daripada mahasiswa kepada masyarakat.
***********
aku sayang pusat pengajian aku.
PPIK yg hawt la ni,
pertandingan 3 penjuru.
setelah beberapa tahun
sunyi sepi tak de pertandingan.
tapi tak sangka
kali ni ada cabaran oleh suara BEBAS.
bwo syok dak PPIK nak ambik tahu
pasal politik kampus.
x la duduk stady je kan.
wat tesis & kajian luar sana sini.
pasal kampus sgt lah penting nya
sebagai mahasiswa berkaliber.

Hmm..
aku pun serba salah la,
nak diluah mati mak,
ditelan mati bapak,
sudah2 aku KEMAM je la,
senang je kan.
calon2 yg terbaik ini,
kawan2 aku jugak,
antaranya

Thaqib Zulkafli

Bayang Anak Uding

dan
Nur Farhanah bt. Nasir

3 orang atas ni calon utk PPIK je..

yg buat aku bangga skrg nie,
ialah calon drpd negeri aku sendiri,
JOHOR DARUL TA'ZIM
(semangat kenegerian sikit ye)
siapakah yg aku maksudkan?


Muhammad Idzuan bin Jamalludin

dia ni bertanding sebagai
calon konstituensi UMUM.
(budak2 Johor bangga dgn dia ni..)

sorang lg anak Johor
yg bertanding
ialah


Ng Ming Yip


dia ni bertanding kat
Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan,
PPSK.
nasib baik dia bertanding,
kalau x mesti sama mcm tahun lepas,
xda pertandingan.
setahu aku
**IKMAR x hantar dia bertanding ye**

kami pun terkezut mak.

apa2 pun
harap semua yg berkenaan
x panas hati
x panas punggung
x panas baran
sampai nak jeling2
mcm x puas hati dgn aku
lepas ni.

KITA ADALAH MAHASISWA SEJAGAT.
(back to CONVEX'10)

aku nak jelaskan
yg aku cuma memerhati je,
x lebih
x kurang.
kalau terlebih tu
mungkin sikit je la
sebab nak tolong
KAWAN ye.

ok la
selamat bertanding kpd semua
khasnya di PPIK.

nantikan kemunculan vespa-vespa 
keluaran anak JOHOR,
di sekitar kampus utk kempem pilihanraya USM.
prenggg...prenng...pangg! pommm...


# ini Deqni.
ketua jentera vespa IKMAR kami.
hahahaha

molot herot-berot anda

16 February 2011

all the best semua calon PRK USM.


saya mohamad safiq bin suhaimi,
calon tiada konstituensi,
haa!
sape la kecoh2 cakap aq nak bertanding,
sana-sini aq dgr cita sal aku,
lawaks giles babes larh
hahaha
oh! kenapa aq x nak bertanding,
sebab aku x mampu nak pegang MPP.
org yg layak sahaja yg berada di kerusi2 itu.

saya mengucapkan selamat bertanding,
selamat maju jaya hendaknya,
selamat berdamai semuanya,
kepada semua calon2 kerusi MPP
sama ada umum & kerusi p. pengajian.
bertanding dengan bijak,
anda mampu melakukannya!
all the best!
wish ull luck!
khas ucapan ini utk
semua kawan2 saya tanpa
mengira parti dan idealogi anda.
yg pnting kita mahasiswa berkaliber.
bila dah menang nanti,
jangan lupa janji2 anda pada mahasiswa yg ada.
"selamat ber-PRK USM SIDANG 2011/2012"

molot herot-berot anda

15 February 2011

siapa dia "HELANG MERAH"??


selamat kepada semua.

RED-EAGLE?
atau
HELANG MERAH??

HELANG
eekkk..ekkk
+
MERAH
(meletop mak ngah)
ok
siapakah gerangan DIA nie?
helang sangat kah?
merah gila sangat kah??
choii sakit mata ok kaler merah!
hahaha

ok. entry semalam kan,
aku ade cakap yg pak nujum,
nak cari siapa
gerangan HELANG MERAH ini?

akhirnya dapat gak!
cari siapa
gerangan admin HELANG MERAH ni.
eeiikk~ eikkkk (bunyi helang)
ermmm
suka la pak nujum mcam nie,
masyukk duit wat nujum2 ni,
yela, sementara job tengah banyak skg ni,
job teka-menteka orang.
hahaha

secara terus terang la kan:
1- Dia ni dak PPIK....KOT,
2- MAJOR "s" atau "b".... KOT,
3- Berpengaruh di desa "F"... KOT
4- asal dari Johor....KOT (sebab dia pakai nama IKMAR kt aktiviti dia)
5- bakal bertanding x lama lagi dalam TOT acara lari batton....KOT.
6- hensem @ santek jugak la....KOT,
7- siyes DIA kawan aku.
8- DIA pun tinggi jugak dari aku..(mmg la, aku kan rendah)
9- Aktif bersukan...KOT
10- dia ade tokoh2 pemimpin la...kot.

ok, cukup la tuh.
sumber yg aku dapat ni
pon dari sumber pertama,
yg boleh dipercayai.
hehehe
gosip2 sebelum masuk tutorial.


wahai mambang2 sekalian,
tunjuk kan la muka dia
SI HELANG MERAH
sekang jugak!!

P/S: kot = x pasti= main teka2 je ok.

KLIK to helang merah eikk eikk

molot herot-berot anda

peromote Batch IKMAR..jom!


Salam maulid nabi.
baraan yok baraan.


Ikatan Mahasiswa/I Johor, USM
atau lebih dikenali sebagai IKMAR
 merupakan salah satu Sekretariat Anak Negeri 
yang diwujudkan di Universiti Sains Malaysia (USM) 
dan terbuka kepada semua warga Johor khasnya
 dan semua warga Malaysia amnya
 untuk mengikuti perkembangan persatuan ini.
Alaa ayat x leh bla!
choiii!!

begini ceCite nye,
aku nak peromote batch ikmar
nie lah benda alah nye.
cute kan!
batch ni gunanya adalah utk,
dipakai kat profile picture facebook awok2 sume.
bukan ape,
saja je,
aq yg buat batch nie,
bosan2..
aku klik2 kat 1 website,
ting! tang! ting! tang!
bukan ALEXANDER....
jadi la keriuk2 batch nie..
so,
nak pakai batch IKMAR ni,
mudah je.

sila ikut instruction ini yer anak-anak:

2- pilih profile picture anda.
3- ejas2 kebesaran & kekencutan picture anda.
4- share kan pada facebook u'olzz
5- taddaaa...meleps la! santekk

pada budak2 JOHOR,
pakai la ea, senang nak kenal ngn korang.
hehehe

P/S: org sibuk kempen Pro-A & Pro- M,
aku polak sibuk kempen IKMAR.
dulik ape aku,
PRK is PRK la,
ikmar tetap di hatyku
ceewaahh....
one more thing,
jangan sesuka aty,
menggunakan nama IKMAR,
i mean,
pada org2 kat FB yg suka berselindung di sebalik nama je,
muka tarak ada..
menyampah!

sapa pulak la kan, HM nie,
aduss..ade2 je..
aq x accept dy pon.
xpe! pak nujum akan siasat.
hehehe
booo~
macam
Tin Kosong bak kata
Mei Ling ( Nydp geo ).
bukan ape,
nanti org lain yg kene fitnah!
no no no.
x suka,
x suka.
unloooikee~

"muafakat itu berkat"

molot herot-berot anda

14 February 2011

siapa dia "aura kita"???


happy VALEN-TAIKK eveybody.
yela, hari nie 14/2/2011
adalah hari menyambut kasih berkasih-kasih,
eeeeeeee....
haram sebagai umat islam 
untuk menyambutnya ok.
sapa sambut makna nye
dia TAIKKKK!!
********
AURA KITA??
sapekah dia AURA KITA??
siapakah admin disebalik AURA KITA?
sangat ber-AURA kah dia nie??
power sangat ke
sampai nak kluar AURA-AURA begini??
bezumm!! bezzummm!!
heeeiiyahhhhh
(kuasa aura kot)


Berdasarkan persatuan ahli nujum profesional (PANUP),
iaitu diiktiraf oleh JAKIM & SIRIM,
siap ade lesen sah menyiasat kes2 main sorok-sorok ni,
dapat lah di analisis dengan mudah & pantas,
tanpa membuka FAIL nujum yg lama-lama,
dapatlah pak nujum meneka siapakah DIA yg 
mengendalikan facebook AURA KITA.
Kaedah mudah utk men-ngecam AURA KITA 
adalah berdasarkan sebab-sebab tertentu:

1- berdasarkan kawan-kawan yg dia ada.
**kawan2 yg ada adalah kawan2 pak nujum jugak.
(xpe! jwpn ni mcm x kukuh lagi kan)


** oh mudah shja,
fakta-fakta yg dikeluarkan amat menyenangkan pak nujum meneka dia ni,
isu yg dimainkan adalah PPIK.
so, semestinya dia adalah student PPIK.

x kan budak school HBP polak yg tahu segala bagai kepincangan dalam PPIK kan.
(hai mambang panjang, pendek, bulat, bujur & segitiga.
tunjukkan pada aku siapa AURA KITA ni??)

macam tahu je kan ayat sapa ni??
tekalah kalau anda tahu..
kot-kot betol kan...
hehehe
lagi...hemmmmm
dia ni mesti pakar &  tahu selok-belok
tentang POLITIK KAMPUS la,
ala bape ramai sangat la dak PPIK yg nak amik tahu,
ttg MPP ni kan,
saya berani la cakap bende ni!
so boley sangat cam dah sape DIA nia,
ketol2 yg ade ni pon kawan2 pak nujum jugak.
hehehe
ada berbaur x was ati nampak.
motippp! dia nak jadi kot kali nie.
hahaha
ermmm, next...
nama-nama org lain ada disebut dalam note tersebut,
ermm sume nye dak-dak fajar harapan.
** Actually x semua la, cuma ramai dak fajar je..hehe
kenapa mesti ramai yg fajar ek??
oh klu kot...
hahhaaha

wah nama aku pon naik, pehh meletopp kot..
hahaha
korg x nampak dgn jelas kew nama-nama yg disebut dlm note tuh?
jap ek,
kasi lagi dekat...

tengok betol2 yer,
macam memuji diri je,
motipp kan..
eh! eh!
x cakap sapa2 lagi ok.
bace je dulu...
baik, mari semua fokus kan mata anda,
 kita tengok lagi,
(hai mambang tanah, api,air, 
tunjukkan aku siapa dia AURA KITA??)
PLINNGGGGG****!!

Oh reti membandingkan dengan persatuan lain,
eh kenapakah mesty matematik?
kan byk lagi persatuan lain,
persatuan fizik, kimia, 3p, sains politik etc..

ehhhhh..
tentu dia rapat dengan YDP SAINS MATEMATIK kan kan kan,
siapa YDP nye
PLINGGGG****!!

Sumpah! Tembam-nye ko Annas, dia nie budak depan bilik pak nujum.
hehehe 

we want more! want more!
(hai mambang biru,merah dan itam
siapkah dia AURA KITA?)
jengg3x*****!!

semestinya dia ni ade jawatan dalam kelab PPIK,
contohnya GEOGRAFI, SEJARAH, BM, SASTERA, BATI, ELS, ELLS etc..
banyak nuhhh...
sebab ape pak nujum ckp cmni,
sebabnyaa..
hanya kepala2 dalam kelab2 in PPIK je tahu msalh ni,
i said IK (geo,sej, bm, sastera)
so, sudah tentu dia ni adalah ahli2,
planning dalam kelab2 yg ada,
mksd pak nujum,
ade beberapa mem besar dalam kelab,
yg selalu dok heboh tntg persatuan kita,
x ramai la,
ada lah dalam 5,6....
ahli-ahli nya,  x ley la nk cakap,
kang KANTOI polak AURA KITA...
bukan ape,
isu yg dia katakan ni sebijik & secetak
sama dengan isu kami2 si kepala2 dungga ni,
aiyaa! mslh nye takde la word yg tertinggal.
haiyaa!
nampak sangat la sape kan AURA KITA ni!
hahaha

tengok la..BATI je kot.
sama weh dengan apa yg KAMI selalu sebut dalam meeting.
tetttt!! teka lah cepat..
hehe
hemm lagi la jelas,
bercakap tentang DPP,


siapa je yg ada dalam DPP kan,
 dak2 IK ni,
x ramai la yg terlibat dengan DPP,
eh 2,3 org je,
org2 nye,
Bayang, Izuan Jamaluddin dan lagi sorg sapa ek??
eh lupe aihh...
tengok la kat ayaq dlm mangkok nuh.
oh!!
PLINGGG****!!
.
.
.
.

wahh BESAR nya..
hahaha

so anda dah bace,
anda dah boleh tafsir kan 
siapakah dia AURA KITA.
ala yg add korg pastu ckp sal PRK ni.
biasa lah.
nak canang nama sendiri kat akaun sendiri mungkin segan kot.
DIA kan pemalu bagai.
nak melobi suro undi diri sendiri mungkin terlalu awai na,
sebab penamaan belom lagi,
jadi demi membakar dak2 IK kuar mengundi DIA kot,
so ini lah cara TERBAIK utk meraih undi dan menang,
DIA x tahu, dak2 IK 
dah mendidih2 sekarang ni,
ibarat gigit telinge kiri,
telinga kanan pon sakit jugak.
haa satu lagi,
kalau kail panjang sejengkal,
Hmmm beli la yg panjang sikit.
sekian laporan daripada
pejabat pak nujum.



p/s: teka je ok, lagi pon x cakap sape2 pon.
eh jangan la makan cili, x la rasa pedasnya.
makan la gula2 HACKS.
hmmm segar...

molot herot-berot anda

11 February 2011

Klinik Senamrobik TOT.


sebagai ketua bahagian Tugas-tugas khas,
kami as TTK kene plan 1 projek utk semua sekretariat TOT,
kalau tahun lepas TTK wat klinik kecemasan,
tapi kali ni aq twist ckit konsep klinik nie,
yela asyik dalam taklimat dlm blk @ kelas kan,
busan gila,
so kami as TTK wat la
KLINIK SENAMROBIK!
Respon: sgt2 best walau x semua yg dtg!
meriah, meletop, havoc, sempoi,
hilang stress, layan kepala,
sporting, and puas dpt senam.
ni la kata-kata drpda peserta yg dpt mai td malam.
so, aq sbg pengarah projek KLINIK SENAMROBIK TOT ni
nak ckp,
TQ! TQ!TQ!
pada sapa2 yg bagi kerjasama ok.
aku berpuas hati dengan projek kali ni.
so- jgn stress2 ok!
agak2 stress kita wat tarian jai-ho & nobody2..
hahaha
adios semua.

molot herot-berot anda

09 February 2011

siapa yg PEOT????


Ye!! ye!!
aku yg datang PEOT.
hawat?
tak reti nk percaya??
baiklah
minggu ni aku nye hormon x tentu,
hormon adrenalin aq banyak sangat
kat dalam sel darah ni.
demi keselamatan anda.
aq warning awal2,
jangan ada yg wat hal ok.
kalau ade yg wat taik kat ko,
sat gi hormon ni aq transfer kat korg.
warning utk minggu ni.
jangan kacau!

atau
aku suka kalau korg wat begini...



# x lama aku nye hormon ni x betol, sat je!
ok jom ber-sukan utk rendahkan hormon ni balik.
sekian.



molot herot-berot anda

08 February 2011

karnival sukan anak JOHOR, UKM. (KSAJ)


possing je lebih si Acha ni! haha
salam sejahtera.
pada awal cuti hari tue,
tarikh: 28-30 Jan 2011
tempat: Kompleks Sukan, UKM.
aku dan dak2 IKMAR,
join karnival sukan ni,
ni la penglibatan pertama aku di peringkat IPTA.
komen aq padaKSAJ ni sgt lah bgs objektifnye menganjurkannya,
sebab dapat kumpol sume anak-anak JOHOR seluruh IPTA,
best gila beb..
dapat ushar2 awek universiti lain.

inilah back side awek yg aq nk ushar-
kami saling main2 mata, dah dduk sebelah2 tapi segan nak bercakap.
hehhehe budak UMT.
CIK AWEK~
cinta 1,2,34,5,6-dia pon toleh!
jodoh kot! 
and aku pulak menjadi mangsa bidan terjun,
utk main BOLA TAMPAR.
hehehe
mmg lunyai la bola tu aku buat.
team rojak ok- pemain bowling, pedang, basikal, debat, olahraga sume lah ade!
ya amat! KUCAI muke macam FISH!
tunduk2~ kucai nk angkat..haha
respon baik daripada universiti lain kpd USM,
team USM sgt sporting.
mana x nye,
suma dy sokong, 
sume dia bedal sapot,
sume dia sorak,
sume la dia wat kepala sendiri,
x hirau kiri-kanan,
yela konsepnye adalah KARNIVAL,
tu yg kami wat mcm taik riuhnya kan...
hemmm..hemmm

kalau dah mcm ni punye sorak,
jampi serapah pon keluaq,
mak bidan & Pak ma'on pon ade 

mana team lain x jeles kan!
"eh usm anta  mmg sume nak menang"
hahaha

x kira la kalah ke menang ke walau tempat ke 3 je utk badminton.
USM mmg HAVOC!!

hero KAMI
Badminton tempat ke-3.
sorak bagai juara.
ko lah penyelamat pol..haha

Saya juga bangga menjadi ahli IKMAR yg girang2 ni,
x reti malu, x reti duduk diam,
ade je bende yg dak2 ni nak dikenakan.
hahaha
dengan berbekal kan
konsep tgn kat dada mata ke atas,
USM  berjaya memikat hati semua org,
berjaya memanaskan keadaan dewan mase penutup tu,
al-maklom la BELIA 4B selaku main sponsor KSAJ ni,
telah menjadi kau-tim dengan IKMAR,
(universiti lain x suka 4B mse tu sbb die je menang)
lantak la budak2 universiti lain yg x was aty
dengan kitowg nie 
sebab mereka2 sgt jeles dengan
keriuhan dan kebahagiaan IKMAR.
kan..kan..kan

semua kontinjen USM.
ada yg x mai lagi ni sbb de test!
bergambar dengan ustad shahrin.
team tewas pling awal.
bola jaring yg budak2 nye x reti main bola jaring.
tp seri ngn UMT kalah habis ngn UPSI.
hahaha dengan cikgu je pn
.
team bola tampar plg meriah.
penonton byk kat sini kot,
nk tgk kitowg main.
taw x: yg refree UTM rupenye2 senior smka aq.
cit! bru aq taw.
sate kajang!
sumpah budak ni lawak gila!
team futsal yg injured je.
hahaha
prutt!! oi busuk la siol~
kami @ putrajaya!
curi2 keluar malam..ehhe
tandas punye cite daa...
tu la pasal KSAJ ni.
usm mmg the best!
lantak sama org mau kata.
kita semua bahagia.
nak ckap rugi sapa x join bende ni.
ahhaha
next KSAJ mybe kat UTM, Skudai johor.
get ready guys.
segala kekurangan di UKM harap dapat dicover thn depan nye KSAJ k.
sekian.

gila kental aku terpaksa urut gadis malang ni.
terkehel sebab lawan badminton malam tuh,
pehh meleps! aq jadi tukang urut main hentam
hahaha
sekali minah ni menjerit polak.
adoi! memekak je la.


molot herot-berot anda