Penjoin kelabi Milani

29 November 2010

blog aku: NEW LOOK lah!



x penah-penah aku,
wat post pagi2 buta pas suboh kan,
ni lah pertama kali nye,
post NEW LOOK dinaik kan.

ok! ada nampak berubah x?
amcam ok? lagi style?
cun melecun kan?
eh! bukan aku la yg berubah style,
tapi, blog ni haa!
smart ke x?
okey je la eh,
nie je yg aku sempat buat.
tak tidow ok,
dok ngadap letop je.
hehehehee


ermmmmm.....
aku dapat ilham malam tdi,
bila guling-guling punye la x ley tido,
aq macam dpt idea nak kasi cun sama blog aku,
aq cari tema, cari kaler, cari design,
so jadilah LAGU ni.

baiklah,
kali nie tema nye:
" haprak! hangit! hampeh!"
sesuai gitew ngn jiwa aku,
yang tah ape2 je kan,
 kaler pilihan jiwa ialah terkoice,
iaitu kaler tema masa aku nk bersanding nanti,
terkoice and putih,
woww!!! great!!
cewah~ lame lagi kot,
aq dah pkiaq kan.
pasan je lebih,
bajet hot siot anak atan ni,
calon pon x de,
de aty nak naik pelamin.
haishhh!! 



 nk btaw bende ni,
mane2 yg selalu singgah kt blog nie,
korang mesti perasan,
banyak gak la perubahan,
yang aq da create.
ok de masa lagi
nnti aq buat lagi cun ok.
x cun lantak p la.
ok anda! anda! dan anda!
wish me:
eh! malu nye aku.

"selamat berpuasa 4 the 2nd days"


molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment