Penjoin kelabi Milani

27 November 2010

NYAH KAU DARI SINI!!!!




choiii!! kurang hajar nye betol.
dah la ko datang menyemak je kat sini,
aku x penah ajaq ko mai pon,
pastu ko menyusahkan hidop aku jer,
mula-mula aku ley sabar beb,
lama-lama,
aq hilang sabar ko tahu!!
kesabaran manusia ada tahap nye ok.
so, kat sini aku nak kate,
sebelum aku memusnahkan ko,
sebelum aku memecah-mecahkan ko,
aku bagi ko satu peluang je,
ko  BLA dari idop aku,
NYAH KO DARI SINI,
aku fedap la,
tensyen ko tahu.
law ko x bla jugak,
aku akan gunakan sepenuh tenaga aku,
yang batin and yg zahir utk
hancurkan kau!!
.
.
.
.
.
.
.
.
kau engat ko hebat??
paham ke tak paham cakap aku?>
bla la weh!!

.
.
.
.
.
.
.
.
eh kau nie!!
memang cari nahas ngan aku la!
x yah nak main2 saiko ngn gua bai.
1 lagi aku kata bla!!

.
.
.
.

wuajaq!!
bla la
wahai
LELEMAK 
+
KOLESTROL
+
AIR BERLEBIHAN
=
BUNCIT!!!

.
.

okey dah tiba masa utk aku melancarkan
kempen kuruskan badan jadi slim (pompoan ok),
eh silap jadi TOUGH & SIX PACKS,
hahaha
tue pun sebab aku dah mula bizi lepas nie,
sampai x engat nak makan ok.

buktinya???

SATU- lihat perut yang maju kedepan sudah. dah cukup!  kejap je tgk ok,
DUA- lihat peha dah macam drumstik kanggaroo kot,
arrghh goreng pon sodap!
TIGA- makan x reti henti-henti.
sumbat segala bagai yg ad
e.

EMPAT - sila lihat pipi yang dah tembam sangat.
KIUT gak kan. owesome!!

and U'ollzz
tengoklah sendiri,
ape hasilnya, 
bila bende-bende ni berlaku.


gemok! gemok! gemok!
bila balik kg sume kate aq TEMBAM.
cool je aku~

dan aku kene lah,
back to the normal ideal berat
dan saiz aku sebelum msuk usm.


ok fullstop!





molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment