Penjoin kelabi Milani

27 November 2010

the HAPPY FAMILY









KEPIT NYE~ SALLEH, SYUKRI, SAPEK.
FAMILY??
= keluarga.
= komuniti.
= keseragaman.
= kasih sayang.
= persahabatan.

yup tepat sekali.
10 markah utk sekolah Kolam air, (pop kuiz ok)


IBU BAPA & ANAK
bahagia kan kita ade family,
yela dorang-dorang la,
yang CARING and DARING kat kitew,
xde sape dah,
depa-depa ni jugak.

so utk entry ni,
aq nk cakap bahawa,
aku dah jumpa SATU family
baru aku kat USM,
kami baru je kenal,
x sampai sebulan lebih la,
tapi punya lah rapat 
macam sekatil, secomolot kot,
x ley nak pisah kan,
kesana sini bersama-sama,
(padahal port MONY je)
entah, ape yang aku rasa,
aku SAYANG gila kat Family baru aku nie,
dengan 5 orang so'od x guna,
kepala biol, otak senteng,
tapi memang bestt~~
so aq nak btaw,
tq so much for being me into ur FAMILY.






MIZI AND THE SCANDELS

mane  x nye, sorang balik,
4 orang lagi antar sampai kereta,
sorang balik lagi,
2 orang anta baik kerete,
(sorg lagi x reti bangun tido mase tuh)
and sampai la tadi pagi,
ketua so'od balik,
aq je yang hantar,
kejut dia bangun.,
ciss!! 
rupa- rupanya dah bangun awal.
hahaha
yang x ley bla,
bile dah sampai umah masing2,
pehhh memang nahas la mesej2 
wuajaq depa nie,
dengan mata ke atas,
aku nak ckap
HEMM SABO JE LA.

selamat beronok-ronok kawan2 semua.
aq polak, selamat mengkurus-kan diri
and selamat meng-hitamkan muka.
damn!!!





I LOVE IKMAR



 will you fly me away,
take me away with u my life,

ok memang tak ade kaitan langsung pon
lirik lagu nie ngan tajuk post.
sekian.



molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment