Penjoin kelabi Milani

26 January 2011

teka-teki: SEMUT main sembunyi-sembunyi ibu.


wow..
ade lagi kisah PRK nie,
hangat la katakan,
so, dalam banyak-banyak bende la kan,
aq tertarik dengan artikel ini,
dari manusia-manusia tanpa nama,
add aq kat fb tapi aq malas nak approve,
hehehe

see artikel die nie,


Oh mengisahkan sebuah jentera SEMUT,
semut-semut yg taat akan permaisuri agung rumahnya,
semut-semut rajin buat kerja,
semut-semut melakukan kerja tanpa mengira waktu dan masa,
semut-semut serba hitam, 
menghidu bau-bau manis,
kemudian pergi mendapatkan bende manis itu,
utk di angkat kembali ke dalam sarangnye,
yer! semut amat paham bahasa sekali..
semut-semut adalah makhluk yg mempunyai sebuah jentera 
yg kuat dan kukuh, walau apa pun berlaku ia tetap bersama-sama,
wow! sangat suka semut-semut,
kalau nak tahu kisah semut ini,
ia terbukti di zaman Nabi Sulaiman,
kerana aku pernah dengar cerita 
semut dan nabi pada kuliah maghrib 
zaman sekolah dulu-dulu.
yg pelik nye...
ye la kan,
teringin jugak aku nak tahu,
sapa la tuan tanah yg buat akaun fb ni,
yela- aku tgk 
dia tag artikel2 nie,
kebanyakan kat kawan2 aku yg aku rapat,
aku assume, budak ni msti x jauh dari aku ni,
dekat-dekat je,
sapa ek??
sapa?
sape?

ok kia tgk berani ke tidak dia tunjuk kan diri dy,
sekali da macam main teka-teki teka tekuk pon ade la.
ok sekian je la.
salam
selamat-selamat-selamat 
pada berkenaan.
peewwwiitttt!

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment