Penjoin kelabi Milani

24 January 2011

muncung tanda setujukah??


salam.
entry kali nie special skit,
sebelum aku mulakan topik MUNCUNG ni,
saja suka2 aku la kan,
nak kasi korang bace pantun nie,
pantun merepek gile,
lawak kewww?
lawak la jugak.
(tgn kat dada)
hahaha

Nenek-nenek si bongkok tiga,
Siang ngantuk malam berjaga,
Kalau berbini tak cukup tiga,
Bila dah empat, ha!! tak terjaga.

Air pasang dalam,
Surut pukul lima,
Date ngan balak sampai tengah malam,
Bila dah kena cekup, tegak bulu roma.

HA!
Kali nie,
aku mengalami fenomena muncung,
iaitu suka tabiat memuncungkan mulut kedepan,
bila x taw wt ape2 kje,
x pun aku akan buat mulut kedepan,
sebagai tanda setuju!

aishh! ter-amatlah pelik kan,
org angguk2 bila setuju ngn 1 bnde,
aku tak sama sekali,
aku akan wat mulut muncung dulu,
ermmmmmmm.~ emmmmmmm~
aiii..sampai ter-bawak2 dalam kuliah,
time wat debat ritu pon aku de buat,
jgn kata kat citu je,
time2 berbual and dalam meting pon,
sempat je molot ni kedepan..
eemmmmmmmm~ emmmmmm~

adakah muncung aku begini???

oh comel gilak baby nie,,,berrr...berrrr
or
macam ini kah???


oh no! sgt meleps..sexy weh...tergoda ning baizura 
kalau dy nampak bibier aku mcm ni.

ataupun muncung macam ini???

binatang apekah ini?
seram~
oh sengat muncungggg... bukan2, huduh la...
muncung sgt ni, nie x baik punyer!
hahaha

what the fish!
fenomena ini disebabkan oleh,
aku terikut2 dengan
si IPIN tgn patah,
dan si MIZI pen-TAR terbanyak.
depa ni la yg ajar aku sampai aku jd mcm ni.
fish! sgt la.


molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment