Penjoin kelabi Milani

17 January 2011

mampu tersenyum lagi


lame dah tak hupdate,
blog nie,
aku sibuk sgt dengan projek2,
so xde masa nak
tulis- mentulis.



up!!
mggu lps dan mggu ni,
aku hadapi
byk sgt dugaan,
satu- persatu
aku diuji,
kadang2 baru je lpas selesai 
satu masalah,
trus dtg masalah lain,
ya allah. kuatkan la haty hamba mu ini.
ramai yg cakap,
belajar hidup melalui masalah,
ada juga yg kata,
setiap masalah ini semakin mematangkan kita,
so far,
aku mmg LIKE la
kata-kata org ni.
ade betol nye,
sbb pada aku,
semakin ada masalah
semakin aku menjadi lebih matang,
especially matang
dalam membuat keputusan,
dan kawal emosi,
cuma mampu atau tidak je la,
seseorang itu menghadapi ujian dari -NYA ini.


dan buat pertama kalinya,
aku telah menitiskan air mata,
depan kawan baik aku sendiri,
terkejut dia,
se-gembira nya aku kalau nampak luaran,
tapi dlam haty sape je yg tahu kan.
ade taman jugak..
ahhhh! shit!
malu la ngokk~
air mata lelaki..ohhhh
siyes ini memalukan...


nak wat mcm mana,
masalah tue sgt2 besar,
sampai boley memecah belahkan
byk kaum kerabat yg ada.
insyaallah, ia akan settle x lama lagi,
mohon doa pada ALLAH yg maha esa.

must be strong like popeye!
or 

glitter-graphics.com



molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment