Penjoin kelabi Milani

22 January 2011

aku bukan monster! lagi.......


i am not monster!
haha
haha
haha
hahaha
gelak lagi~
guling2x la..



ooo..
mentang2 aq da membesar sekarang ni ek,
suka2 ko je gelak2 sampai guling2x..

cis!
nak di jadi kan hal,
haritu... KAMI,
pergi ke tesko utk
membeli -belah barang dapur,
al-maklom la..
skarang ni ramai yg dah jadi mak2,
hari-hari amik turn nak masak,
kat "dapur",

lepas bayar, singgah kat 1 mesin ajaib,
aq masuk kn 2 kupang (2o sen yer),
kat dalam mesin ajaib tu,
aq naik atas mesin tu,
and dy terus ramal aku.
o
o
o
o
m
m
m
m
g
g
g
g
!
!
hamik ko!
72 kg..
tu belom makan 1 hari yer.
sia-sia aku diet ,
(diet ke???)
oh tidak!
naik 4 kg.
cilaka!
mesin tuh menipu jer,
law aku tahu,
aku sumpah mesin tu jd ayam,
boleh jugak aku msk ungkep.
x pon,
aku rasuah mesin tu kasi singgit,
kot2 boley jd kan aq nye berat,
50kg ke kan..
haha
haha
gitew lah alkisah mesin monster!


ini bukan aku punyer..ni harapan diet aku je!
miss berat yg dulu..come on bebeh!

sekian.

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment