Penjoin kelabi Milani

05 January 2011

perasaan yg semakin hampir dengan dia.






<3??
<3??
bukan
>3 taw.
tapi 
ini
<3
apa ek  <3 ???
x paham kan?
baiklah,
try buat simbol 
<3 kat status FB korg,
kompem jadi nye pun..
nak tau, sila buat la yer,
huhu


skg aku sgt tertarik dengan lirik lagu,
dan official video klip 
lagu KALAU CINTA,
oleh Alif Aziz dan Joanna.
satu maybe sebab
video klip tu dibuat oleh 
*CST PRODUCTION,
aku mmg menggemari
film maker mcm dorg ni.
sebab aku nak jdi cam dorg gak,
tunggu lah.....
1 hari nanti bila aku da PRO gune software short film.
ngeh3!


kedua-liriknya sangat masyukkk,
try bace 
Verse- nye:


" telah ku percayakan, 
hati ini padamu,
maka kita tak saling risau risau risau "

*** uhhh  tacing sangat ok bila aku nyanyi kat bilik kuat2,
verse nye sangat la ada Soul, cintan sangat la.


then bace la pulak
Chorus- nye : 

" kalau cinta jangan kacau,
kalau syg tak perlu marah,
kalau ikhlas tak minta dibalas,
serahkan cintamu
pada yg punya cinta "

*** uhh bahgia sungguh la, mcm dapat rasa nikmat bercinta,
lari sana-sini, suap-menyuap aiskim,
tgk movie sama2, 
and paling best dapat rasakan saat2 nak declare yg penuh dengan lilin.
pehhhh! jiwang la aku ni.


adakah sebab
perasaan <3 semakin hampir?
adakah aku sudah FALLIN IN LOVE?
oh! mungkin kot.
siapa?
tanda tanya banyak!
??????????..







*royalti promo plis..ehehe

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment