Penjoin kelabi Milani

04 January 2011

sangat menggila!! hipertensi doe!


mood: 
sangat tertekan dengan tekanan
yang menekan tekanan utk diri aku!!
WHAT THE FUCK!
WHAT THE FISH!
WHAT THE HELL!
WHAT EVER! 


pikir hal yang macam-macam!

tekanan study!
Tekanan kurang masa rehat!

tekanan dengan diri sendiwik!

tekanan dengan awek aku yg dah curang!
oh sori Mizi!!
omg!



tekanan dengan projek2 besar bersepah-sepah!

TEKANAN
ini telah membuatkan aku,
bertambah BESAR


70 KG maybe! mak datok!

jadi!
apa perlu aku buat??
maybe kene
ikot pesan 
Sin Chan kot!



and keep smile owez!




oh damn!
aku sangat benci
ketensyenan ini pun!
macam nak duduk diam2,
jerit2 malam2 buta, 
kat atas bukit HEP!

AAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
sekian.
utk
5-1-2011

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment