Penjoin kelabi Milani

10 January 2011

cari konklusi...help me please!


ASSALAMUALAIKUM
SALAM SEJAHTERA.

Hari demi hari saya 
tahan benda nie.
so, 
saya mahu minta pandangan kawan2 semua..
saya ada masalah dengan seseorang ni,
dia ni stalker tahap gaban
dalam hidup saya,
kira saya dah  x boleh tahan
la dengan perangai mengganggu hidup saya.
bak kata org,
menyemak je! 


sejak dari 1st sem kat USM,
till now dia asyik ganggu saja saya ni,
agak ter-saiko jugak la saya dengan perangai dia tuh,
kadang-kadang saya rasa sgt tertekan,
dari dulu-skang x abes2
dan 
kerana sekarang ni,
dia dah mula memburukkan saya
pada kawan-kawan saya,
saya pon x tahu apa
dia nak dari saya.


mahu mintak jasa tuan/puan , cik/encik,
apa saya nak kene buat??
block dy???
nak publish ke masalah ni?
oh mcm x bagus sgt kan.
semua saya sudah buat dah,
tp la ni dy cari kawan2 saya pulak
and mula menghasut dan menggedik kawan2 saya,
x kisah la,
masalahnya dia cuba korek2 cerita dan
 memburukkan saya serta menghasut lagi tuh,
ohhhhhh!!
mybe sebab saya X LAYAN dia kot.
konkulusi plis~
kira saya skarang ni
dah hilang sabar and
dah buntu nak wat
ape lagi kat dia.
and dia seorang PEGAWAI di sini.
sekian.
terima kasih.

duduk termenung seorang diri...alahai~

  

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment