Penjoin kelabi Milani

02 January 2011

2011- Matang kan diri.


happy new year,
x lambat kot kalaw
aku nk wish selamat
kat stalker blog2 aku ni,
tettt! kantoi..
hahaa

2011, punya citer la kan,
aku dapat rasakan,
utk diri aku,
akan ada bertambah-tambah,
bebanan kerja utk aku.
sangat dah rasa ok.
but,
x pe la,
bende alah ni,
akan membuatkan aku bertambah,
"pro" dalam wat koje2 luaq ni,
ley test market msa nak dri job,
pas graduation 2013 t..
emm bajet!!
bakal TUAN ADO la kata kan.
O.M.G!!



azam 2011 aku:
Pertama: aku nak ubah diri aku jadi lebih matang,
no perangai mcm kanak2 rebina,
terkinja sana sini.
al maklom la, umur pon da hampir masok 22 kan.
tue dah tuh..errkk!!


ADA X CIRI-CIRI MUKA a.d.o??
ADE KAN, KAN, KAN

kedua: nak dpt kan DEKAN sem ni,
sebab nya kelas  x banyak mana pon,
15 unit je ok,
subjek2 pon x bape taff,
just aku nak fokus sikit,
mahu kalahkan dan buktikan pada Daus Dekan..uh!!
kejelesan terserlah ok...




ketiga: x nak jadi budak jambu, nak jadi budak durian polak, busan dengan jambu. haha
so aku nak ubah style mcm
seorang yg gila kental, ala2 macho-man tgh jalan,
catwalk kat red carpet.
gerenti nya ramai gadis2 terpikat.
*saya ulang GADIS.



keempat: mahu cari buah hati intang payung 
(mcm loghat ore ganu),
kot2 la kan, dah ubah mcm2 ni, 
hope ada la 1,2 yg sangkot,
mak & adik2 aku asyik tanya je,
ish! sibuk la...
hahaha
kelima: sem ni, aku banyak nak urus projek2 besar,
hope dapat buat yg ter-best la,
law boley nak wat ala2 grand livina,
uhhh..law duit mencukupinye pon,
aku tidak ada masalahi nye pon 
*Johan sgt kan.




keenam: utk karier tambahan aku,
as POTOgrapher yg x hebat langsong,
2011 la tahun utk aku,
mendalaminya pon ilmu AMIK GAMBAR,
edit meng-edit and 
tempat yg aku nak shoot sangat2 
adalah BROGA HILL, K.L.
x lama lagi aku nak p sana,
kawan2 skolah aku ajaq,
shoot sana and wat RE-UNION 
yg kali ke berapa tah,
damn! suka bangat! 
ah nak shoot atas bukit broga sambil
angin sepoi tiup lalang2 yg panjang.
wow! nice gila
satu lagi,
aku nak hasilkan 1 short video,
sebelum akhir sem da dpt ditayangkan kot,
insyallah beb!

NAK! NAK! NAK!

AND TEMPAT SYED MUZAFFAR FOTOSHOOT,
BERSAMA ISTERI DIE SEBELUM DEPA WEDDING.
NICE!
ADA BATU JUGAK..style la!

so,
cukup la tuh utk azam tahun ni,
yg lain2 uh, sekret utk diri aku sendiri,
cess.
so kowg2,
law da azam yg sama ngn aku ni,
just share je la ngn aku yer.
kita sama-sama kawan yer pon,
kene salingi tulong mentulungi pon.
epy beginning 2011.




molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment