Penjoin kelabi Milani

01 December 2010

HIPERTENSI melanda!!



aku marah doe!! marah gilak!!

aku sangat bangang!
eh silap,,BENGANG gilak ok!
entah!! tataw nk wat cmne la,
aku ley cakap mcm de org wat spoil la kat aku,
cari pasai ngn aku dari dulu pon ade,
apehal bro!! x was ati ker!! 
mai la berembat jom!!
WTF!
tu la.....
jarang beb skang ni aku nak wat MUKA TAIK,
tapi hari nie aku dah terlepas polak,
ley kate ramai yg terdiam and ter-cuak gak la,


yela. mane x nye.
mane sapik yg peramah?
mane sapik yg over??
mane sapik yg nakal??
mana sapik yg suka kacau org?
mane sapik yg suka wat lawak kt bilik kerja??
mana?
mana?
mana?
mana?
apa sudah jadi??
ok cepat panggil TV3 wat liputan 
pasal ape aku wat muka hari ni.


yela...aku tersangat-sangat la,
BENGANG sebab ade org yg
tak paham-paham bahasa kot,
atau buat-buat x paham,
yg bilik tue utk kami2 nak wt kerja,
memang la kita satu commetee,
but!! korg sume memekak!
memekak gila!!
ok fine! memamg bilik tu ketua mintak
utk korang2 lepak2 memekak dalam tuh,
main game la! on9 la!
haremm jadah la!!
kerja kami sangat2 la susah,
nak wt chek sane sini,
kalau silap sikit,
abes satu projek ni  dapat nama buruk taw!
korang nak ke?
kalau silap, nanti cakap kami yg salah,
kami yg wat keje main2,
dah tu spe yg kacau kami,
tolong lah paham kami ok.!
yang dtg wat keje lain pon de gak,
wat design baju la! ape lah! 
abes keje bahagian sendiri kasi kat org lain!
dah la x penah mai,
lepas tuh, datang2 wat kepala besar,
macam tahu sume bende!
siot!! 


aku nak kate, 
aku dulu memang la emosi,
tapi skg ni,
aku sangat lah dah tahu nk
CONTROL emosi aku ni,
tpi jangan di sangke ok!
emosi nie leh dtg balik,
jgn kate air yg tenang xde BUAYA,
silap-silap,
JERUNG, PIRANHA, ANACONDA 
pon ade kt air tuh.

ok aku bersabar selagi aku ley sabar.
sekian utk pos yg sangat emosi!!
maaf pada yg terasa.
sekian.
[saya paham anda, anda paham kami]



molot herot-berot anda

1 comment:

  1. huhu..ok safiq..sy xmasuk n haramkan budak2 sy masuk yek..ok2.dr dulu lg pesta hoki ni TOG ONLY... find..PRINTER Pun TOG ONLY..department lain print kat luar...claim..huh..ok.. i try my best utk elak dari masuk bilik TOG...sorry sebab menyusahkan TOG

    ReplyDelete