Penjoin kelabi Milani

15 December 2010

penjelasan utk kepala-kepala merepek



aq nak jerit sat na!
hooohooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
jht! jht! jht!
ombak jahat!
semua jahat!



penjelasan pertama:

aku belom ade awek ok!
and bakal ade awek x lama lagi,
hahaha
 jgn gundah gulana semua,
aq mcm dah terpikat dgn sorang gadis ni,
halamak! pesta hoki nye pasal,
sape org nye? 
ala segan la.
kang aq tepok sebelah tgn polak.
so skg aq tgh test market kt si dia
dapat ke x?
tu bawah kuasa tuhan.
cewah!!




penjelasan kedua: 

dia budak PENANG ok,
 bukan budak kampus KEJUT!
so?
memang umah dy dekat2 dgn KEJUT,
tapi die bukan org dalam KEJUT,
yang KEJUT tu lain,
x boley,
dia sayang lebih sama aku,
so aq x ley terima org syg
lebih sama aku.
hahaha
aq paham maksud kowg tuh,
wahai........
si kepala-kepala noks sekalian.



penjelasan utk ketiga:

ade org syg aq bai,
sape?
si budak Noks MIMI
meroyan pagi-pagi buta, 
mintak maaf kat aku,
hamik ko! 
nk msok blog sgt kan.
aku nak bagi penjelasan akt sini,
NOKS MIMI SYG AKU!
dgn ayat2 dy tertulis begini:



mornin syg! bgon pg, amik enset tros bkk fb,
tgk wall fb ko, bkk blog ko n ketawa. keh3..
g toilet, kencing n taip msej.
ok, latest entry ko, wlupon ko tulis
bukan utk sesiapa, tp still
bl ada 'tartaruk' tu wat ak rasa entry tu mcm utk ak,
haha. silly me, but like i care...(sambung)

mesej kedua plak:

ok, ak bukan apa beb.juz tke it easy.
kte ttp kwn ye..aduh.
xtaw nk pujok cmner, urm sorry kot?
errr...aa, nnty blk penang
ak belanja ea..ala
bucuk2, syg ko..muah! xmo tacing!
(xde plagiat ok)

entry tu xde kaitan ngn ko la noks,
aduiii~ malu la tuh..
hahhaa
entry ni
klik:  persahabatan aku diragui.



Ahh! malu ahhh!!
ok padan muko ko mizi, 
syukri yg nak tgk sgt bende ni...haha
ok no komen.
kompem ko naik entry kat blog ko lps ni.
sila kan.
and ko jgn TACING k! 
sekian.



molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment