Penjoin kelabi Milani

03 December 2010

boo~~ tamat! tamat!



"aku bersedia utk TAMAT!"


itulah bende yg aku fikir-kan skg nie,
walla!! mcm inikah yg jln yg terbaik ek?
ermm mybe?
ataupun aku perlu,
LIHAT & DUDUK DIAM,
macam ular kene palu,
x pon macam monyet kene sambal belacan,
x nak bertindak,
dan x nak cakap ape2,
nanti TAKOT2 de yg cakap,
aku nie teruk & x HORMAT katanya,
org lain atau pangkat some one nie,
hello! come on la beb!
ni MALAYSIA,
semua ada hak utk bercakap,
i ulang lagi sekali,
ADE HAK UTK BERCAKAP.
hahaha


ok! aku dah rasa aku menyusahkan hangpa semua,
lame aku dok pikiaq,
ini lah keputusan aku KOT~
aku rela TAMAT-kan,
permainan korang2 yg x adil nie,
jage sebelah pihak,
yg sebelah lagi korang abaikan (kami2 lah),
nak rasa apa yg kami rasa selama ni??


mahu? ok tunggu je la k.
ALLAH maha adil,
turn ko akan sampai jugak.

pada org2 yg berkenanaan,
dah pandai main POTONG2 elaun ek??

banyak sangat ke??
ok la!! no hal la..
nak sangat amik la..
aku x KESAh pon.


LIKE I CARE!!


yang penting AKU & KAMI BAHAGIA.
kami x mahukan wang berkepol-kepol utk projek nie,
tapi kami mahukan keadilan yg terbaik dari anda!
bila sorg dah resign,
mybe lepas ni ade ramai akan resign,
oleh itu,
ingat pesanan penaja
"jage lah org2 bawah ni yer"
depa ni manusia jugak. bukan batu ok.


molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment