Penjoin kelabi Milani

05 December 2010

URUSETIA yang sempoi~



banner pesta sukan & kebudayaan belia.

sukarelawan USM.


Penang JUARA la!
wow hebat2 wow hebat!


woi!! wat kerja la! facebook je!
sorie ni tgh posing je k.

Kontinjen dari JOHOR- belia 4B

tahniah dan syabas utk 
M.B.M atas kejayaan besar utk program
PESTA SUKAN & KEBUDAYAAN MALAYSIA,
yang berlansung pada 1-5 disember 2010,
bertempat di USM.
tahniah jugak utk M.B.N.P.P yang jadi HERO dalam pesta kali ni.
semua penang punya!
hahahaha


so, bersempena dengan pesta nie,
aku ditugas-kan sebagai URUSETIA,
atau lebih tepat jadi RUNNER utk MBNPP la,
kene eskort FAMILY exco MBM, 
ke sana sini, ronda2 teman depa 
dolan-dolan cuci mata,

tag nama aku,barai dah ok


URUS-SETIA bai..peace!

sebenarnya...
Haji la letak aku & mak cik bella kat citu,
asal nye kami kena jaga CELCOM,
(jadi abang & kakak top up)
tapi plan tu CANCEL kot,
so jadi la urusetia dalaman.
uuuu~ best gilak,
henjoy!! sempoi gila kerja!!
tataw la nak kate ape,
memang syiok la.
dapat kenal ramai orang.
hahhaha 
men- CAPAP lebih kot.
jual minyak katenye.
cis! sorg pon xde yg sangkot na!
x laku lah~


paintball! jeles ar! x dapat main weh!
aq tgk dri jauh je...herm~ teringin nak ngendap2 cmni..

lawa awek ni kan, berpeloh-peloh dia
nak abg tolong lap kan. gotcha!!

merak! merak! merak!
tgk betol2. jgn tertipu ok.

nak no phone dia?
mana dapat beb! hahaa

so, satu lagi pengalaman aku,
dalam kerja pengurusan projek,
berjalan dengan baik sekali,
walaupon aku kene beri masa,
PESTA MBM nie dengan kerja PESTA HOKI
lari sane-sini,
on call saje,
tapi ok lah,
aku mampu buat jugak la.
alhamdulillah.


pengajaran yg aku dapat utk
projek kali nie ialah,
sofistikated dalam satu-satu tugas,
and x payah la dengar kata-kata cacai
yang tak berguna tu.
whatever~ hahahaa



pesan PRESIDEN:
bismillah hir rahman nir rahim...
"kini sudah tiba belia-belia kita bersatu,
dalam memegang panji-panji negara,
dalam mempertahankan negara"

 info terbaru yg aku dapat ialah:
next BIG EVENT MBM lepas nie
adalah
"HIMPUNAN SEJUTA BELIA"
pada 15 mei 2011
Jangan Ketinggalan utk berhimpon


molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment