Penjoin kelabi Milani

27 December 2010

PENJELASAN : ecececeh malu plak.


sapek sangat pemalu,
pemalu sama dengan sapek,
sapek mmg pemalu,
pemalu + blushing2 = sapek
ah! sangat, sangat, sangat, sangat pemalu,
jadi,
isu nye adalah MALU yer.


kes 1: 
masa : nak balik johor,
lepas pesta hoki ritu,
lokasi : bas KONSORTIUM,
seat : no. 9

ok aq lah org yang sampai paling lambat,
sebabnye aq pi melantak
sebelum aku naik bas,
sebab nya aq x sanggup
berlapaq dalam bas lagik.
so aq oder
2 pinggan nasi,
1) nasi goreng ayam
2) nasi goreng ruammit

sampai dalam bas,
tgk2 seat no 9 ade
AUNTIE tua dodok c2,
aq pon mcm nak hangin gak,
dah la aq lambat kan,
tgk2 seat ade org,
korg bayangkan la,
dengan muka selamba aku ni,
kening naik kan sikit,
mulut muncung kan,
ala2 justien bibir,
S: "auntie seat no bpe ha?"
A: saya punye no simbilan (9) la.
S: " eh saya punya no pon no 9 jugak"
A: mana saya tahu mey.
S: *dlm aty dah sumpah seranah da org tue ni*
dengan tersenyum sinis:
"meh sini tgk tiket auntie sat"
 dia pon kluaq kan & bagi kat aku lar kan.
aku pon dengan rakusnya cek la tiket dy,

lps tu aq pon kluaq la dengan lalalalaa nyer,
kluaqkan beg dari bonet bas uh..
"tq eh auntie"
.
.
????
???
??? 
taw x??
jelas skali aq tersangat la malu nyer,
mase tuh,
sebab aq salah bas,
bas aq nak balik
BATU PAHAT,
bukan nya SINGAPORE la,


mase aq cek tiket uh,
sekali aq nampak la,
ade word terrtulis,
kecik je word uh,
PNG- S'PORE
eheh! sangat trouble la,
itu la kalau jd org serabut cam aku,
ish! malu! malu! sangat3~ maluuuuu...



kes 2:
ok aq tido mati sebenarnya,
aq just nak kate aq tido mati,
sekali aq tido,
mmg susah nak bangun,
and x kan sedaq 
bnde yg aku buat,
ehem! 
kalau kat skola aq
akan dapat title,
~BUDAK RENTONG~


sebabnya, 
tiap2 tahun 
dari ting, 1- ting 5
aq msti diangkat oleh 
mat BOMBA,
time2 latihan kebakaran kat asrama,
cis!!!
susah law dah tido mampos ni.
malu! malu! malu!
sorie yer~
heheheehe
x sengaja la,
adusss~ kelija bunguks la.


molot herot-berot anda

3 comments:

  1. dia saje nak manja2 ngan abg bomba tu syuk...

    ReplyDelete
  2. malu nye aku dpt kwn pmalu cm ko nih..cehhh!!

    ReplyDelete