Penjoin kelabi Milani

14 December 2010

persahabatan- aku diragui


memang benar bukan senang,
utk mencari erti sahabat sejati,



"sahabat sampai mati"
inilah org selalu kata,
tentang erti sahabat.
ia adalah sahabat sejati,
tapi apalah erti sebuah
 ikatan persahabatan.
tetapi....
adakah ia bermakna lagi
 kalau ia
meragui kejujuran & kepercayaan
sahabat sendiri.
walau susah senang bersama,
sebelum ini,
gelak sama-sama,
selesaikan masalah sama-sama,
namun atas satu perkara sahaja,
yg dia tidak tahu tentang asal-usul 
cerita sebenar,
abes segalanya!
kepercayaan sahabat ini

tahu x?
hati ini bagai dicincang-cincang,
ditikam bertubi-tubi,
setelah lafaz yg kluaq dari mulut kamu itu,
betol2 membuatkan aku ter-touching.
"sepatutnya sahabat perlu bekap satu sama lain,
tapi ko ni tak, mcm sebelahkan dia"

maaf aku bukan terbaik utk kamu,
tapi aku TAR-TARUK
dan aku tak boley nak puaskan hati kamu,
pada asalnya gurauan------tukaq jadi tragis!
damn!

minggu nie dah dua kali aku kene camni,
bende yg sama,
skrip yg sama,
isu yg hampir sama,
mungkin aku yg terok kot!

"kepercayaan dalam persahabatanku diragui"
apalah erti kalau persabahabatan 
kita diragui oleh kamu. 
maafkan saya.





glitter-graphics.com



# POST NI XDE KAITAN NGN SAPE2 OK.
NI ENTRY UTK SEMUA..

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment