Penjoin kelabi Milani

23 March 2011

Kontes Muka Paling Masam


Tuddiaaa empunye kontes ni. KLIK Jah.

salamualaikom.
Haa.. jangan terkezut weh..
ni still Sapek Suhaimi a.k.a Safiq Ikhwan Syah (SIS).
 hmmmmm...
Series nie lah kontes pertama aku join
selama mem-blogging nie (macam lama sangat je kan),
dah banyak jugak aku tengok kontes sana-sini,
tapi kontes ni jugak la yg berjaya mentarik minat aku
nk join kekontes-an donia belog2 nie.
Mybe sebab aku ada gambar 'spesel' and baik punye na laa kot,
dan
gambar muka termasam dari ladang yang aku
NAK SANGAT
dipertandingkan
and gambarnye adalah....
taddaaa
taddaaa
.
.
.
tengok muka masam ya amat!
nie ayam ke batu!
ggrrrrrr
maka,
kemukaan dan kemasaman
dia nie bukan nye satu,
tapi
.
.
.
.
ahh!! susah2 aku telan je la~
ape aku kesah...
hahaha
Yaa Rabbi,
gegeh betui muke minah nie,
rakus ok!
aauuumm~
sama macam laki dia.
hahaha

Gambar ni momentnye masa jamuan hari raya IKMAR 
kat DUP,USM.
masa ni jugak la event pertama aku join program IKMAR
and sebab program ni jugak la
aku dapat ramai kengkawan yg biol2
macam harumm..
hahaha

p/s: mangsa: ARIN ngok ngek.

**gedebakk aku bagi besar2 muka dia,
 bio clear nampak muke senonoh dia**

molot herot-berot anda

4 comments: