Penjoin kelabi Milani

15 February 2011

siapa dia "HELANG MERAH"??


selamat kepada semua.

RED-EAGLE?
atau
HELANG MERAH??

HELANG
eekkk..ekkk
+
MERAH
(meletop mak ngah)
ok
siapakah gerangan DIA nie?
helang sangat kah?
merah gila sangat kah??
choii sakit mata ok kaler merah!
hahaha

ok. entry semalam kan,
aku ade cakap yg pak nujum,
nak cari siapa
gerangan HELANG MERAH ini?

akhirnya dapat gak!
cari siapa
gerangan admin HELANG MERAH ni.
eeiikk~ eikkkk (bunyi helang)
ermmm
suka la pak nujum mcam nie,
masyukk duit wat nujum2 ni,
yela, sementara job tengah banyak skg ni,
job teka-menteka orang.
hahaha

secara terus terang la kan:
1- Dia ni dak PPIK....KOT,
2- MAJOR "s" atau "b".... KOT,
3- Berpengaruh di desa "F"... KOT
4- asal dari Johor....KOT (sebab dia pakai nama IKMAR kt aktiviti dia)
5- bakal bertanding x lama lagi dalam TOT acara lari batton....KOT.
6- hensem @ santek jugak la....KOT,
7- siyes DIA kawan aku.
8- DIA pun tinggi jugak dari aku..(mmg la, aku kan rendah)
9- Aktif bersukan...KOT
10- dia ade tokoh2 pemimpin la...kot.

ok, cukup la tuh.
sumber yg aku dapat ni
pon dari sumber pertama,
yg boleh dipercayai.
hehehe
gosip2 sebelum masuk tutorial.


wahai mambang2 sekalian,
tunjuk kan la muka dia
SI HELANG MERAH
sekang jugak!!

P/S: kot = x pasti= main teka2 je ok.

KLIK to helang merah eikk eikk

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment