Penjoin kelabi Milani

18 February 2011

aku sayang PPIK!! [sekitar PRK]


Salam.
"kebebasan mahasiswa sejagat".


aikkk...
dah macam
tema convex yg aku buat dlu.
E.M.A.S
"Evolusi Mahasiswa, Aspirasi Sejagat"
yes! mmg aku ngn Fred yg buat
(dy nak word 'sejagat' sgt mase tuh, at last bubuh jugak la)
ini bukan logo rasmi convex' 10,
FAIZ yg buat logo ni,
tapi mcm sempoi sgt..
x jadi la kami guna.
tapi...
aku pon x paham,
sape amik sape ni?
PRO-M guna jugak,
cuma ubah ckit je,
S.M.A.S
"Sedia Menggalas, Aspirasi Sejagat"
yg PRO- A
pulak 
tetap ade guna jugak
 maintain 
guna word M.S
" mahasiswa sejagat"
kat komen2 dia.
tengok la kalau x percaya.

jadi tak kesa la sape
yg tiru sapa kan,
yg penting,
saya merasa bangga
sebab PRK kali nie,
byk guna tema aku buat ni!
hahaha
yela, mungkin tema tersebut,
mudah di fahami oleh semua orang
&
tujuan nya adalah saksama
iaitu 
daripada mahasiswa kepada masyarakat.
***********
aku sayang pusat pengajian aku.
PPIK yg hawt la ni,
pertandingan 3 penjuru.
setelah beberapa tahun
sunyi sepi tak de pertandingan.
tapi tak sangka
kali ni ada cabaran oleh suara BEBAS.
bwo syok dak PPIK nak ambik tahu
pasal politik kampus.
x la duduk stady je kan.
wat tesis & kajian luar sana sini.
pasal kampus sgt lah penting nya
sebagai mahasiswa berkaliber.

Hmm..
aku pun serba salah la,
nak diluah mati mak,
ditelan mati bapak,
sudah2 aku KEMAM je la,
senang je kan.
calon2 yg terbaik ini,
kawan2 aku jugak,
antaranya

Thaqib Zulkafli

Bayang Anak Uding

dan
Nur Farhanah bt. Nasir

3 orang atas ni calon utk PPIK je..

yg buat aku bangga skrg nie,
ialah calon drpd negeri aku sendiri,
JOHOR DARUL TA'ZIM
(semangat kenegerian sikit ye)
siapakah yg aku maksudkan?


Muhammad Idzuan bin Jamalludin

dia ni bertanding sebagai
calon konstituensi UMUM.
(budak2 Johor bangga dgn dia ni..)

sorang lg anak Johor
yg bertanding
ialah


Ng Ming Yip


dia ni bertanding kat
Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan,
PPSK.
nasib baik dia bertanding,
kalau x mesti sama mcm tahun lepas,
xda pertandingan.
setahu aku
**IKMAR x hantar dia bertanding ye**

kami pun terkezut mak.

apa2 pun
harap semua yg berkenaan
x panas hati
x panas punggung
x panas baran
sampai nak jeling2
mcm x puas hati dgn aku
lepas ni.

KITA ADALAH MAHASISWA SEJAGAT.
(back to CONVEX'10)

aku nak jelaskan
yg aku cuma memerhati je,
x lebih
x kurang.
kalau terlebih tu
mungkin sikit je la
sebab nak tolong
KAWAN ye.

ok la
selamat bertanding kpd semua
khasnya di PPIK.

nantikan kemunculan vespa-vespa 
keluaran anak JOHOR,
di sekitar kampus utk kempem pilihanraya USM.
prenggg...prenng...pangg! pommm...


# ini Deqni.
ketua jentera vespa IKMAR kami.
hahahaha

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment