Penjoin kelabi Milani

16 February 2011

all the best semua calon PRK USM.


saya mohamad safiq bin suhaimi,
calon tiada konstituensi,
haa!
sape la kecoh2 cakap aq nak bertanding,
sana-sini aq dgr cita sal aku,
lawaks giles babes larh
hahaha
oh! kenapa aq x nak bertanding,
sebab aku x mampu nak pegang MPP.
org yg layak sahaja yg berada di kerusi2 itu.

saya mengucapkan selamat bertanding,
selamat maju jaya hendaknya,
selamat berdamai semuanya,
kepada semua calon2 kerusi MPP
sama ada umum & kerusi p. pengajian.
bertanding dengan bijak,
anda mampu melakukannya!
all the best!
wish ull luck!
khas ucapan ini utk
semua kawan2 saya tanpa
mengira parti dan idealogi anda.
yg pnting kita mahasiswa berkaliber.
bila dah menang nanti,
jangan lupa janji2 anda pada mahasiswa yg ada.
"selamat ber-PRK USM SIDANG 2011/2012"

molot herot-berot anda

No comments:

Post a Comment